movie??

movie??

Wednesday, January 19, 2011

xcited or not....

harinih buat petama kalinya dlm 2011 aku tulis tok blog ku sndiri,,nothing much to talk..just nak spend a bit time 4 my self...kadang2,bila kita ckp pasal xcited,kita sndiri mngalami perkara ni berulang kali,tk kesahlah walau apa pon situasi yang ada,tapi perasaan tu ttp ada...macam aku sendiri,aku xcited dlm banyak prkara...mmg banyak yang aku pikirkan....aku nak sgt kalo hari2 aku excited...sgt2...lagi2 bila kenangkan saat aku dgn di...tapi ikhlas ke kalo aku bgtaw semue nih?Tuhan jer bolh tahu semunya....aku kalo bole hari2 nak jadi excited..lagi2 kalo mngadap lah tman cinta hati aku nih...sbb aku tknk syg aku sikit pon hilang..makin btambah...brtambah...and brtambah...mmg asam garam dlm hidup nih mmg akan ada gado,suke,sdih..tapi,kita pon boleh jer jadikan smue bend kecik tuh as bend yang tak jadi masalah...today ku dmam panas...and ku just nak bgtaw aku rindu sgt nak duduk ngn family aku....and aku rindukan Syafiqah binti Abu Bakar sgt2...stop sampi sini dlu..mlm sambung lagi...salam ...

No comments:

Post a Comment