movie??

movie??

Sunday, March 27, 2011

morning with extraordinary strengh.. :)

Salam semue....well harini 28hb...mmg dh lama dh tak tlis blog nih taw....sgt lama okayh...kalo selalunya aku okayh,sihat and semue bejalan lancar...harinih kaki aku dh takleh jalan elok dh...accident....kete tebalik...hahah...bagia ku klaka..tapi aku tknk sedih...aku redha kayh.. :) kaki ku mmg susah nak jalan...so tak beerti ti kne skip blaja...aku kne teruskan gak walau mner susah pon...bile dh masa2 cmnih...aku kne jaga diri sendiri lah...so suite ngn lagu tema blog aku nih...dlm liriknya ada tertulis "mungkin kerana silap semalam" ................
so aku pon akan terus usaha lah...so siapa2 taknk kawan ngn aku sbb aku dh cacat takpelah.. :)aku tk kesah...mmg slalu pon aku tk ramai kawan sgt...mungkin bukan hak aku untuk persoalkan semue,sbb tuh aku redha...lagipon kan,semue nih pinjaman jer kan...untuk dunia jer...
aku tk mintak untuk org jaga aku...takpe..aku leh jaga diri sendiri okayh...hehehe...mule2 mmg berpeluh nak jalan...bukan jalan jer..nak bangun pon susah gle okayh....berpeluh tak hengat taw xp...
aku assume aku mash boleh bergerak lagi lah...tapi jalan mcm itik pulang petang..hehhee...klako lah kan...sgt2..heheheeh...mungkin Tuhan amik satu untuk gantikan satu kat aku kot..tapi tk taw lah ape kan....
so next story,aku mcm teringin nak jumpe sumone...tapi susah lah nk bgtaw...susah....nanti2 lah...hahaha...sbb die nih bagus.ada pendirian..n mmg bagus...sgt2...hehehe...aku ada tgjwb besar..tapi skang kne postpone pikir dlu...sbb final nak dekat dh..aku tknk lah pasal nk pikir macam2 effect study ku nih...tk necessary langsung kan....tapi tkpe..satu hari t aku akan jumpe de gak...aku yakin...cume lambat lah...take time...so nothing else,yang kat luar sana tuh,redha lah dgn semue yang terjadi kayh...coz bile kite redha,insyaAllah apa yang kita plan akan berjalan lancar...amiklah masa kowang untuk faham kayh...masa menentukan segalanya...sabar jer kayh...sabar taw... :) k lah...nak try jalan2 jup...practise make perfect..hehehe...i need to happying my self now...gelak2..walaupon sakit...tata.... :)

No comments:

Post a Comment